fredag 1. januar 2010

Murhus

Min kjære og jeg ønsker å bygge murhus. Har bestilt katalog fra blant annet Murgaardhus. Synes dette huset som kalles Fornebu har flotte linjer. Liker å ha det lyst inne, så mye vinduer vil det bli. Kunne dog tenke meg hele vinduer x2 rett fram i profilen i steden for 6(12). Bygging av hus generelt trenger jo også en god tomt, noe vi ikke har sett så mye etter enda. "Fornebu" går i kategorien moderne/funkis. Vil vi ha det?.... eller den klassiske stilen som for eks "Frogner" som jeg også liker svært godt. Mye kjøkkeninredning så jeg får tegnet mitt drømmekjøkken. Jobber som kjøkkenspesialist så det er ikke bare bare å velge løsninger når man har så mange ideer.
Hva synes dere? Forslag til andre hus? Bildene kan ses på http://www.murgaardhus.no/ under murhus.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Min bloggliste