onsdag 27. januar 2010

Husdrømmer...








Huskatalogene faller ned i postkassa hver dag. Jeg har nå alltid vært intressert i interiør, men hus blir liksom design på en helt ny måte. I går kom katalogen fra Hellvik Hus. Har falt ned på 3 veldig ulike hus(og ikke alle reelle for oss) Dette liker vi godt, mye pga av vinduene tror jeg. Tomta skulle jeg også gjerne hatt...Huset heter Trend 360.


Dette under, Trend 355, er superflott, men blir med drømmen frem til vi har 7 barn og vunnet i lotto...mange, mange millioner. Bruksareal på 363 kvm er på ingen måte nødvendig for oss nå...eller i fremtiden. Men jeg elsker kombinasjonen av tre og mur.




Tradisjon 556 og 515 er favorittene. Klassiske og flotte på samme tid. Gode løsninger og 4-5 soverom. Me likee... Så var det å finne den perfekte tomta da *lost...*






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Min bloggliste